måndag 9 februari 2009

Rensat

Mitt andra uppdrag i Rensa i röran, som Ulrika Gabriel utmanat oss i, är klart. Jag städade ur hallens garderob, som man kan gå in i och hänga av sig kläderna. Det var lite mycket av våra egna kläder där och våra gäster fick ha sina kläder på soffan. Men nu finns det lediga krokar, som synes på bilden.
Ett litet sidebord i ett postpaket fick bli inredning i nya barnrummet och kläder som inte är aktuella fick ny plats i väntan på våren. En del slängdes också.
Ska klura lite på vad jag ska ge mig på nästa vecka...

3 kommentarer:

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Jag tänkte att fotolådorna behöver röjas. Jag bar upp dem från källaren. Ja, så nu är det komplett kaos hemma eftersom jag har lådor med oinsorterade foton överallt - men det är väldigt fina bilder att titta på!

Sara sa...

Kul - och omfattande! Man risker nästan att uppslukas av gamla minnen när man dyker ner i fotolådor.

Irene sa...

Hejsan!
Du har ett meddelande på min blogg!!! :-)