onsdag 4 mars 2009

Djurens dag

I dag har tre olika djur fått uppmärksamhet:
Brejkur - min islandshäst som jag körde till Malin i Oviken. Hon ska träna honom i en månad. Tyvärr var vägen väldigt dålig större delen av de tio milen men Brejkur var glad ändå...

Freja - min systers labradortik fick också följa med till Oviken för att träffa Leo, som är en gul labrador. Tycke uppstod så kanske blir det valpar framöver.

Det tredje djuret var den biffiga älgen som sprang över vägen när vi for hem. Usch vad stora de är på nära håll. Vi hann bromsa i tid ialla fall!

3 kommentarer:

Emilie sa...

Vilken snygging! Har ni siktet inställt på något speciellt med tanke på träningen? Tävlar ni?
Ha en bra dag!
Kram Em

Sara sa...

Nej, vi tävlar inte. Träningen är mer för att han ska få en bra "omstart" - jag har inte tillräckligt med tid just nu för att få ontinuitet i ridningen.

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Jag tycker att Brejkur är imponerande han är verkligen kungen av Önet