onsdag 8 april 2009

Haremsbyxor...

Ämnet har kommit upp i flera olika sällskap den senaste tiden. - Aldrig haremsbyxor! - Faan vad FULT! Etc etc etc...
Jag har inte hört någon säga -Äntligen harem! Än.
Är det oss det är fel på? Eller är det som Caroline Hainer skriver i sin blogg DN På Stan: Vi hatar något som inte existerar. Ingen använder haremsbyxor utanför catwalken.
Framtiden får utvisa hur det blir.
Troligt scenario: Vi vänjer oss, tycker till slut det är snyggt i smyg, köper ett par och, ja passar riktigt bra i dem och kommer tillsist ut ur haremsgarderoben.
Då är det omodernt med haremshäng, naturligtvis. Vår åsikt då: Aldrig supertight, harem är ju så SKÖNT!

3 kommentarer:

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Ja jag har ju en hög sk haremsbyxor som jag köpt i Indien när jag sytt upp indiska kläder - typ punjabdress som är byxor skjorta sjal i enormt vackra färgkombinationer - men då har man ju en lång skjorta som hänger ner över det extremfula grenhänget - och dom är i bomull eller siden, harmesbyxorna i trikå som man ser på tevereklamen är såååå fula.

Sara sa...

Se där - indierna har förstått att det fula hänget ska döljas... Jag går helt på den indiska linjen!

Skaparmani sa...

Så det kanske blir ett par endå?
;-)