måndag 25 maj 2009

Sommarsöta systrar

För sommarens kalas i berså och på altan är blir denna bok säkert en stor inspiration: Sommarens söta av systrarna Monica och Lisa Eisenman. Sylt, saft, marmelad och så massa goda bakverk så klart.
Jag och min syster har varsin av deras tidigare böcker: Två systrars söta och Vinterns söta. hon fick den ena av mig och jag fick den andra av henne. På så vis har vi tillgång till böckerna men äger bara den ena. Frågan är vem som får denna bok, jag eller min syster...

2 kommentarer:

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Hmmm.... en fråga bara: LCHF???? Och sommmarsöta systrar? Går det ihop?

Sara sa...

Ja, man får göra som alla som köper kokböcker Eva - titta på bilderna och njuuuta! En och annan födelsedag ska också firas och då råder visst undantagstillstånd.