torsdag 19 februari 2009

Jag längtar också, Ingvar

I går fick jag ett brev. Det luktade så härligt, precis som det gör hemma hos Honom. Han skrev att Han saknat mig och så skickade Han en massa bilder på sånt jag inte sett. Eftersom det så länge sedan vi sågs hade det hänt en hel del. Jag har tänkt på Honom också och undrat när vi ska träffas igen?
Vi måste ses, tänker jag när jag ser den sista bilden: Päroncheescake. Han har bakat päroncheescake! Jag kommer Ingvar och jag ska INTE glömma Ikea Family-kortet...

3 kommentarer:

Emilie sa...

=) Du skriver så roligt! Päroncheescake låter så gott!
Kram Em

Anonym sa...

Haha!
Men du, jag smakade det GODASTE. Det var en päroncheescake, fast istället för "digistivebotten", så hade de lagt en kladdkakebotten, som var härligt salt.
Denna serverades på jobbet, och jag höll på att smälla av.
Något att testa i helgen kanske???

Anonym sa...

Men Sara du får inte fresta människor på detta sätt... om du nu har ett förhållande med Ingvar var då snäll o håll det för dig själv... :) Nu kommer jag inte kunna sluta tänka på detta...o jag har heller inte råd fast jag ska till H-sand till veckan...