söndag 1 februari 2009

Rensa i röran del 1

Ja, nu har jag kommit igång med rensningen. Eftersom en envis förkylning gör mig lite matt för tillfället så valde jag ett lämpligt objekt den här veckan: Kökssoffan. Avgränsat och bra. Jag lyfte på locket och trodde jag skulle hitta en del kökssaker som inte används - men det hade jag tydligen redan rensat bort. Tomma kartonger av olika modeller var vad jag hittade. Och en låda med handskar och mössor. Kartongerna är körda till återvinning och det andra insorterat, soffan är dammsugen och fin. Nu kan man vila på den med gott samvete...

Vill du haka på rensningen? Besök Ulrikas blogg.

2 kommentarer:

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Vad fint det ser ut med trasmattan på soffan och vackra kudden!

Sara sa...

Jag gillar ju att brodera, men kudden är från Ikea... men fin är den. Trasmattan är vävd av en granne och består av jeans!