onsdag 1 april 2009

I feber kan allt bli glasklart, eller?

Jag fick hosta och feber, en gåva från Storebror som varit sjuk i några dagar. I febrigt tillstånd kan man se saker med nya ögon. Ungefär som när man ställer sig på en bänk eller stege - allt ser annorlunda ut. Så kändes det när jag satt i köket med feberhjärna - plötsligt hade jag helt klart för mig hur köket skulle se ut. Vi har pratat om att renovera men det blir inte i brådrasket för nu står verkstadsbygge på tur och det börjar om två veckor. Men jag gjorde en ritning på köket så när feberdimman lagt sig ska jag se hur bra idéerna var. De innehåller burspråk, ny matplats och en utslagen vägg.
Jag fick lite hjälp med att fylla på ritningen, jag tror det är alla leksaker som alltid är utspridda över golvet...

2 kommentarer:

kerstin sa...

Hahaha fattar precis hur det kommer att se ut!

Home No.1 sa...

Hej vilken härlig beskrivning...det är nog du som springer runt i köket och duttar, de där extra rit-strecken menar jag*ler*
Titta in hos mig där pågår utlottning med fina priser från min nystartade webbutik!!!
Kram från Annica på Home No.1