söndag 30 augusti 2009

Nu blir det lite annat...

I morgon är det höst på allvar för min del. Då ska jag börja jobba lite mer och så börjar också en utbildning som jag ska gå. Det blir en nystart och det är precis varför jag gillar hösten så mycket, man har chans att börja om med nya, förbättrade rutiner!
En del av detta blir att jag slutar skriva här. Ska man börja med nytt måste någott gammalt stryka på foten, och nu får det bli den här sidan.
(Det har inget att göra med alla trevliga kommentarer på förra inlägget om nån trodde det...)

Nu ska jag fundera på vad min framtida avhandling ska handla om:
- varför rymdforskare har så svårt att nå ut med nya rön och i stället upprepar hur Fuglesang sköter toalettbestyren i rymden.
- varför vetenskapsjournalister har så svårt att förmedla nya rön och i stället upprepar hur Fuglesang sköter toalettbestyren i rymden.
- varför bloggkommentarer på lördagskvällar kan bli så bitska, har det att göra med att 8 av 10 har druckit sprit?
... eller så blir det om nåt HELT annat, kanske till och med något intressant.
Hej så länge!

Inga kommentarer: